- Pi SI - Plemiona i Szczepy Indiańskie http://www.pisi.pun.pl/index.php - Propozycje i dyskusje http://www.pisi.pun.pl/viewforum.php?id=6 - Opłacalność jednostek http://www.pisi.pun.pl/viewtopic.php?id=23 |
Shred - 2008-06-03 20:01:44 |
Czy ktoś doświadczony w Wild Guns! może się orientuje jakich jednostek jest sens robić najwięcej do ataku / obrony ? A może jakiś stosunek jednostek mieszanych? |
Goliash - 2008-06-04 08:22:51 |
Jak w kazdej tego typu grze wszytko zalezy co przeciwnik ma w obronie. Nie przegladalam jeszcze dokladnie jednostek jakie maja parametry obronne w innych nacjach ale jesli przeciwnik bedzie mial w obronie jednostki dobre przeciwko kawalerii to szturmowcy poniosa duze straty, wtedy duza lepsza opcja jest atak lucznikami i tomahawkami. Nie da sie tego uogulnic, podobnie jak nie da sie powiedziec jaka proporcja jest najlepsza w obronie bo to zalezy czym beda Cie atakowac. Dlatego trzeba miec sklad mocno mieszany. |
Grzyby - 2008-06-05 21:57:37 |
Z moich przeliczeń zużycie zboża w stosunku do wartości bojowej (atak i obrona) najlepiej wypadają konni łucznicy. Przynajmniej na tym etapie gry. |
Goliash - 2008-06-05 22:20:08 |
Grzyby nie da sie tego tak uproscic zeby porownac koszt z parametrami ataku i obrony. Bo w obronie np. konni lucznicy padna jak muchy jak ktos cie pojedzie szturmowcami. Nie da sie tego uogolnic trzeba mieszac wojo. |
Grzyby - 2008-06-05 22:27:06 |
wiem, wiem - to co piszę to w zasadzie na rozruch i małe farmienie :) |
Goliash - 2008-06-05 22:28:58 |
to sie zgadza |