Shred - 2008-06-03 20:01:44

Czy ktoś doświadczony w Wild Guns! może się orientuje jakich jednostek jest sens robić najwięcej do ataku / obrony ? A może jakiś stosunek jednostek mieszanych?

Przykład tego o co mi chodzi: do ataku - 60% łuczników , 30% tomahowków i 10 % szturmowców.

Z tego co wybadałem w symulatorze to biorąc pod uwagę cenę sztuki w stosunku do skuteczności ataku najlepiej wypadają szturmowcy:

1000 łuczników = 460 tomahowków = 163 szturmowcom (przy założeniu surowców 1:1)

szturmowcy wyrządzają niemal 2 razy większe szkody niż łucznicy i 3,5 razy większe niż tomahowki..

Jednak może praktyka pokazuje inaczej?? Jak to jest?

Goliash - 2008-06-04 08:22:51

Jak w kazdej tego typu grze wszytko zalezy co przeciwnik ma w obronie. Nie przegladalam jeszcze dokladnie jednostek jakie maja parametry obronne w innych nacjach ale jesli przeciwnik bedzie mial w obronie jednostki dobre przeciwko kawalerii to szturmowcy poniosa duze straty, wtedy duza lepsza opcja jest atak lucznikami i tomahawkami. Nie da sie tego uogulnic, podobnie jak nie da sie powiedziec jaka proporcja jest najlepsza w obronie bo to zalezy czym beda Cie atakowac. Dlatego trzeba miec sklad mocno mieszany.

Grzyby - 2008-06-05 21:57:37

Z moich przeliczeń zużycie zboża w stosunku do wartości bojowej (atak i obrona) najlepiej wypadają konni łucznicy. Przynajmniej na tym etapie gry.

Goliash - 2008-06-05 22:20:08

Grzyby nie da sie tego tak uproscic zeby porownac koszt z parametrami ataku i obrony. Bo w obronie np. konni lucznicy padna jak muchy jak ktos cie pojedzie szturmowcami. Nie da sie tego uogolnic trzeba mieszac wojo.

Grzyby - 2008-06-05 22:27:06

Goliash napisał:

Grzyby nie da sie tego tak uproscic zeby porownac koszt z parametrami ataku i obrony. Bo w obronie np. konni lucznicy padna jak muchy jak ktos cie pojedzie szturmowcami. Nie da sie tego uogolnic trzeba mieszac wojo.

wiem, wiem - to co piszę to w zasadzie na rozruch i małe farmienie :)
Tak na 4k surowców :D

Goliash - 2008-06-05 22:28:58

to sie zgadza

GotLink.pl